Taller de 3 dies que es centra, a través dels mètodes d’entrenament desenvolupats per la Cia Moveo, a la creació d’un cos teatral i creatiu.
L’objectiu d’aquest curs és que les persones participants descobreixin i entenguin com nocions essencials com articulació, pes, ritme o causalitats, poden convertir-se en una font d’inspiració i aportar millores en el treball artístic.
El treball es centrarà principalment en una investigació experimental a través de dinàmiques grupals i les possibilitats expressives de l’acció física.
Abordarem les següents qüestions:
– es pot utilitzar la força metafòrica del cos sense perdre la connexió directa amb el públic?
– com articular una acció físicament i dramàtica per potenciar la riquesa de les expressions de l’/de la intèrpret?
– com reconciliar la qualitat tècnica i la llibertat creativa de l’actor/actriu?
El taller serà impartit en castellà per Stéphane Lévy. Està obert a professionals i estudiants, o a qualsevol persona interessada en les eines del teatre físic.
Informació pràctica
Dates:
Horaris:
per confirmar
Preu:
El curs s’imparteix en el Centre Moveo
C/ Joan d’Àustria, 95-97, 1r 3a
08018 Barcelona
Marina (L1) o Bogatell (L4)
Descomptes
– 15% de descompte si et matricules fins un mes abans de l’inici del curs.
– 10% de descompte amb el Carnet Jove o el Carnet de Biblioteques de la Diputació de Barcelona. Aquest descompte inclou qualsevol carnet afiliat amb el European Your Card.
– 10% de descompte si ets membre d’alguna associació professional o estudiant d’arts escèniques.
Si vols aprofitar d’alguns dels nostres descomptes
contacta amb nosaltres i t’indicarem com fer-ho.
– Descomptes no acumulables –
Inscripcions
VOLS INSCRIURE’T A AQUEST CURS?
Vine a la nostra oficina de dilluns a divendres de 10 a 14h o realitza la inscripció online.
Consulta condicions
110,00€Matricula´t Online
Ha estat una consciència complerta del poder de l’expressió del cos per fer-se present i desxifrable en allò que vols comunicar a escena. - Laia, Catalunya
No sabia què esperar d’aquest curs, però vaig quedar totalment satisfeta amb tot! L’atmosfera general era molt positiva i els companys de treball molt motivats. -Vanessa, Usa