Actualment esteu veient Nova edició de l’Intensiu d’Estiu

Nova edició de l’Intensiu d’Estiu

ENS VEIEM AQUEST ESTIU?

 

Del 4 al 15 de juliol es durà a terme la 20ª edició del Curs Intensiu d’Estiu “Donar forma a la imaginació, impartit per Sophie Kasser, Stéphane Lévy i Olivier Décriaud.

Aquest curs de Teatre Físic i al Mim Corporal de 35 hores s’adapta al nivell de cada participant, donant l’oportunitat d’aprofundir en els pilars fonamentals d’aquesta forma d’expressió teatral i obtenir eines que permetin potenciar al màxim l’ús del cos com a via d’expressió.

Pots consultar els continguts detallats a la nostra pàgina web, així com reservar automàticament la teva plaça!

No saps com aplicar el codi de descompte per a estudiants? Tens dubtes sobre el curs i no saps si s’adapta a allò que busques? Escriu-nos a info@moveo.cat!

 

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.